torsdag 29 mars 2012

tid för gott!

Nu har mina dumlekakor äntligen blivit gjorda efter att bara ha varit en tanke i två veckor!


Jag har kollat med en plats i Örebro huruvida vi får spela där i höst eller ej, det verkar vara rätt så grönt förutom att ett passande datum ska hittas. Vi vill ju gärna ha lite rutin på konserterna när vi gör det på hemmaplan så jag vill helst ha en konsert i november eller december. Får se hur det blir med det!


I övrigt sker det i detta nu en omröstning om 30 kända låtar, vilka av de vi ska ha med i vårt program... Min Abba-låt har hittils fått tre röster... Hoppas den går vidare...  Haha! Jag observerar omröstningen tillsammans med en kopp varm choklad med grädde


I övrigt ligger jag lite lågt, jag letar fortfarande fotograf som kan fotografera oss, jag väntar på svar från tryckeriet fortfarande (har dock börjat fundera på en B-plan...), har kontakt med platsen i Örebro och observerar sångomröstningen. 
En gotte-kväll får man ha ibland - särskilt om man tränat! 
Och mitt i alltihop går jag i skolan. Imorgon ska jag ha en laboration då vi ska se hur vår bakterieodling på tummen tett sig... Spännande...


Det luktar i hela lägenheten - dags för en dumlekaka med ett glas mjölk såhär på kvällskvisten!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar