onsdag 14 mars 2012

och de nominerade är....

Just nu pågår ett stort arbete för mig: att välja ut låtar till konsertprogrammet!

Från början var det 44 låtförslag, sedan skulle alla i gruppen välja ut minst 5 favoriter och nu har alla gjort det. Nu ska jag sammanställa önskningarna, men det är inte det lättaste för det var väldigt splittrat i låtvalen! Jag väljer nu ifrån de 24 mest populära låtarna, med några självklarheter och andra inte lika självklara. 
Man vill ju ha en så bred repertoar som möjligt... Det här var lättare sagt än gjort, det kommer nog ta någon dag till i alla fall!




Vid sidan av detta håller jag också på att plugga till en tenta i bl.a. forskningsmetodik som jag ska ha nästa vecka, övar blockflöjtsmelodin på "Jag spelar för livet" och njuter av vårvädret Örebro bjudit på några dagar!


Jag har också fått slutgiltigt mail från Ung Cancer om insamling och rättigheter till att visa deras video. Grönt!


So long!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar