onsdag 21 mars 2012

tenta, mail, protokoll, affischomröstning....

Tentaveckan är snart slut, skriver den imorgon och sen har jag torsdag-söndag ledigt! Då ska jag bara slappa och inte göra något vettigt, bara ta det lugnt i vårvädret för imorgon ska det bli 15 grader varmt!


Jag har hunnit med en del vad gäller Spelar för Livet också, jag har bl.a. mailat ännu en förfrågan till en kontakt huruvida det är möjligt att få komma och spela hos dem.
Jag har även mailat ett tryckeri och frågat om sponsring för programblad och affischer, lite tveksam på om jag får napp dock... Tror det kan bli knepigt. Då behövs en plan B!


I måndags hade vi även ännu ett möte om bl.a. skissen på låtuppsättningarna jag gjort. Några låtar slopas helt, det är svårare än man tror det här med sånger i ett sånt här sammanhang, texten ska passa in, det ska vara en bredd i tempo och i genre, bredd vad gäller både svenska och engelska sånger och kända och okända sånger... Vi behöver fler kända sånger kom vi fram till. Så nu letar vi efter det i en vecka. Jag har en liten svacka i låtval känner jag, hittar inte några bra kända sånger. Förslag? Det är ju så mycket som ska passa in?! Ibland snurrar vi nog till det lite för mycket för oss själva känns det som.


Protokoll skrevs förstås också efter måndagens möte.


Så - tillbaka till Forskningsmetodik och förbättringskunskap, vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar