lördag 10 mars 2012

tack till sofia karlsson!

Idag har jag mailat Bilda och Ung Cancer om sponsring och insamling. 
Jag och Sandra har också  beslutat att vi redan nu ska börja kolla runt på platser där vi med ganska stor möjlighet har chans till att få spela och höra av oss till de platserna. Det gäller att vara ute i god tid!
Jag kan också med fruktansvärt stor glädje säga att jag fått en förfrågan om ifall vi tar emot månadsgivare till vårt projekt! Vilken glädje att se att folk vill vara med och ge! Vi har ännu inte startat ett bankgiro hos Cancerfonden, men inom en snar framtid kommer det ske, och jag kommer självklart berätta när här! Tack för stödet och alla varma ord om bloggen, det är fantastiskt! :)


Jag känner också att jag måste göra reklam för mitt namn, jag har faktiskt tagit det från en av vår tids största folksångerskor: Sofia Karlsson. Hon är fantastisk!
Förhoppningsvis kommer vårt projekt att kallas just "Spelar för Livet". Lyssna och njut!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar