måndag 12 mars 2012

postbud med glädje!

De är här! www.choosehope.com har inte bara fantastiskt fina grejor, de har supersnabb leverans också! 
Detta gjorde min dag! Här är några av de alla vi beställde:


 






Jag beställde även två armband:


"Once you choose hope anything is possible"
och
"What cancer cannot do:
It cannot cripple love. It cannot corrode faith.
It cannot shatter hope. It cannot eat away peace.
It cannot destroy confidence. It cannot kill friendship.
It cannot shut out memories. It cannot silence courage.
It cannot reduce eternal life. It cannot quench the spirit."

Idag har jag fått mail från Bilda och spikat möte med en kille därifrån i mitten av april! 
Jag har även mailat två platser och frågat om möjligheten att få komma dit och spela.

Ha en underbar kväll! Det ska jag ha.

2 kommentarer:

  1. Jätte fina armband, jag ska ta mig en titt på denna sida :)

    SvaraRadera
  2. ...Tack för tipset. Finns ju även fina orange för kidneycancer...ska skicka efter. Jobbar ju som du kanske vet med njurar. Kram!

    SvaraRadera