söndag 25 mars 2012

har ABBA verkligen gått ur tiden?

"Jag tycker synd om dig för att du gillar Abba, för det gör ingen annan haha" är ett ungefärligt citat från min Johan på svar om vad han tyckte om att ha med en Abba-sång i Spelar för Livets programblad. What?! Älskar inte alla Abba? Kommer inte alla alltid älska Abba? Hur kan man inte älska Abba?!
Det är ju tidlös musik!
musikhistoria!
Idag har jag surfat runt på Cancerfondens hemsida och läst om hur man gör för att starta en insamling. Det kommer bli kul att göra en! Men jag måste vänta lite... Jag väntar på att någon med bra fototalanger kommer fram och säger "hej jag vill gärna ta bilden på er!" men, man får ju inte allting serverat på ett silverfat, här gäller det att jobba för det mesta själv!
Med andra ord; jag funderar på en bra amatörfotograf i Örebro som vill fotografera oss så jag kan använda bilden till vår hemsida, så först efter att ha fixat en bild ordnar jag med en insamlingssida! Var uppdaterade! Det dröjer nog inte jättelänge. Förhoppningsvis.


För övrigt går Uno Svenningsson, Abba, Billy Paul, och Natasha Beddingfield varmt i högtalarna för att hitta några bra låtförslag. Musik som alla känner igen... Det blir en svår nöt att knäcka.


Vårsolen väntar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar