onsdag 4 april 2012

nu tar jag ledigt!

Det här ni ser på bilderna är x antal timmars jobb. Jag skulle kunna tippa på en 7-8 timmar. Det gäller vilka låtar vi ska ha med, som jag tidigare skrivit är det inte en faktor man ska ta hänsyn till. Bred genre, svenska och engelska, kända och okända, solosånger och körlåtar och duetter, hur lång tid de tar, räkna ihop tiden, lägg till tid för kommande videoklipp, lägg till tid att ha mellan låtarna, vad blir tiden på det nu - aha det blev för långt, vilka låtar ska vi ta bort, är den mer känd än den, låter den likadant som den..... Vänta, måste ju hinna med att andas!


Björn och jag satt en timme i måndags och försökte få ihop ett program. Kära nån, jag trodde då inte att det skulle ta så lång tid som det gjort och än är det inte klart! Det är ju faktiskt lite komiskt.


 Jag har lejt över lite grejer på folk i gruppen, Sandra har skrivit ihop ett brev där vi presenterar vår grej och frågar om vi får komma och spela, Erik kollar lite instrumenttillgångar och Björn kollar med fotograf.
Så nu tar jag ledigt över påsk och återkommer efter helgen!


En guldstjärna i bloggen den här gången får Björn för att han röstade på min Abba-låt fast att han inte gillade den. Det är fint det, för vet ni vad... Nu kommer den nog kanske kanske med! Hihi :)

1 kommentar:

  1. Fantastiskt bra det avancerar!
    Härligt med engagemang för Livet!
    Lycka till i fortsättningen och hoppas många
    vill skänka pengar, stora och små, allt efter
    förmåga!
    (Se bara till att ni får vila lite mellan varven!)
    KMV

    SvaraRadera