onsdag 7 november 2012

tack i tusenfalt

I fredags hade vi vår första konsert! 
Det var i Pingstkyrkan i Köping och jag var så sjuuukt nervös hela dagen. Inte bara för konserten (eller jo, mest) men också lite för tentan som skulle skrivas på max 1 ½ timme. Jag är en "långskrivare", jag brukar sitta ganska länge på en salstenta annars, men den här dagen hade jag inget val. Efter så många besvarade frågor jag kunde och med en enorm skrivkramp lämnade jag in den efter en timme och en kvart. Nu är det bara att hoppas att det gick vägen! Vem vill skriva en omtenta 22 december? Inte jag i alla fall! 

Konserten gick jättebra, mycket bättre än förväntat, bild och ljud funkade fantastiskt bra och det var mycket uppskattat ifrån besökarna, jätteroligt! Vi fick in nästan 5000:- till Ung Cancer och Cancerfonden i Köping så vi närmar oss vårt mål med stormsteg! Fortsätter det så här så hamnar vi nog en bit över också... :) vågar man säga så? Kanske inte ska göra det egentligen, då utmanar man väl ödet...

Tusen tack till Lisbet Borgenvik, Roberth Brunström, Johan Carling och alla ni andra som på något sätt var inblandade i konserten, med mat eller ljud osv och till Köping Pingstkyrka förstås för att vi fick möjligheten att komma!

Och så guldstjärnan i bloggen förstås. Den går faktiskt till Daniel, Joel och Andreas som åkte från Örebro för att stötta oss, fast att vi har en konsert i Örebro i december... Hur fint var inte det! 

Nu säger jag som Amanda: längtar redan till nästa konsert!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar