tisdag 16 oktober 2012

reklamvideo-making

Efter en efterfrågan om någon slags reklamvideo från Köping så började jag och Oskar sitta och fixa ihop någonting som presenterar oss och vad vi gör. Här är ett smakprov om man vill se:

(Glöm inte sätta på ljudet)

För övrigt blev jag lite bitter på vår värld igår när jag satt och ringde sponsorer. 32 stycken närmare bestämt, och ingen ville sponsra. Men jag förstår ju det egentligen. Bara att jag blev lite besviken och tyckte det var tröttsamt.
Nu börjar det verkligen dra ihop sig... Och jag börjar bli väldigt nervös!

För er som kämpade i tanken med mig och för min Abba-låt måste jag tyvärr meddela mycket tråkiga nyheter: den röstades ut från programmet... Men demokrati är demokrati och det här är ju ett väldigt bra exempel på att det inte förekommer diktatur i gruppen för er som misstänkte det.. Haha!

Guldstjärnan i bloggen går till Oskar som lagt ner åtskilliga timmar med mig på den här reklamvideon, men bra blev det ju faktiskt också!

4 kommentarer:

  1. Hon är såå bra, Laleh. Och ni är såå bra för det ni gör, engagemang kräver vilja, tid och ork. Tack!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det har vi allt märkt... :) Tusen tack för uppmuntran, betyder enormt!

      Radera
  2. Härligt med engagerade människor!/Gudrun F

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättemycket för uppmuntran, det betyder!

      Radera