onsdag 31 oktober 2012

2 dagar kvar....

I torsdags körde vi genrep och klockade det. Det blev 1 timme och 19 minuter och då var vi ändå inte så effektiva vi kan vid låtbytena osv. Så det bådar gott, publiken slipper få träsmak i rumpan - förhoppningsvis! Om allt går som det ska :)

I fredags var jag på Bilda och skrev ut lite tillfälliga affischer till Köping och sen satt Oskar och jag en stund och finslipade lite på de "riktiga" affischerna. Det strulade lite men tillslut blev de riktigt bra!

Jag var på Bilda även igår och skrev ut programbladen som ska delas ut till alla innan konserterna. De blev verkligen fina! Jag är mycket nöjd :) Nu ska de bara vikas också. Jag har vikt hälften idag, resten får vänta tills ikväll eller imorgon. Jag känner mig som mamma när hon satt och vek hundratals (kanske inte riktigt, men det såg ut som det) församlingsblad när vi bodde i Landsbro.

I övrigt är det mycket annat som ska fixas tills fredag och tyvärr blir min tenta lidande. Det är ju så typiskt, när de i stort sett aldrig lägger en tenta på en fredag - och särskilt inte en fredag eftermiddag - så ska de såklart lägga den där när jag ska iväg till Köping kl. 16! Så jag har 1 ½ timme på mig att skriva tentan på fredag, vi får se hur det går. I värsta fall är det ju bara att göra en omtenta. Hellre det än att jag missar vår första konsert förstås!

Nu ska jag iväg till skolan och tentaplugga... Puss&kram!

1 kommentar: