måndag 7 maj 2012

vad är drömmar egentligen?

Inatt drömde jag att alla i gruppen hade haft ett möte utan mig där de pratat om hur jobbig och sur jag är och att jag alltid tjatar på dom när dom inte gör saker... De hade bestämt att de ville hoppa av allihopa och jag fick panik. De hade till och med kört sax, påse, sten om vem som skulle säga det för att ingen av dom ville prata med mig... Haha!
Jag har hört att man ofta drömmer om det man är rädd för. Är jag rädd för att de ska lämna gruppen då? Haha, det låter ju verkligen komiskt! Men vad är drömmar egentligen... Tänk om man hade svaret på det.

På fredag ska vi äntligen bli fotade! Så mycket snart kommer jag ha skapat en insamling hos cancerfonden.se! Håll ut bara liiiite till!

Sen har jag suttit och gjort ett simpelt bildspel med fakta från cancerfonden.se som vi tänkt ha med i vår konsert. För att få visa upp det så måste vi ha Cancerfondens tillåtelse, så jag mailade bildspelet till min kontaktperson på cancerfonden.se och frågade. Det var väldigt roligt, för hon skrev att det var jättebra och frågade om hon fick använda mitt bildspel som inspiration till ett bildspel som hon skulle göra för att lägga ut på deras hemsida så att folk kan ladda ner det till sina insamlingar eller kampanjer. Roligt att kunna vara till inspiration ju... hihi.

Så,  en guldstjärna i bloggen den här gången går till mina gruppmedlemmar som står ut med mitt tjat haha! :) 

1 kommentar:

  1. Bra jobbat!
    Du är ett härligt bevis på att det går, bara man vill och lägger manken till.

    SvaraRadera