onsdag 23 maj 2012

inspelning och insamling

I måndags spelade vi in en av sångerna för att skicka till Bilda så att de i sin tur kan skicka med den ljudfilen när de gör reklamutskick för oss. Tänk att det alltid är lika obekvämt att höra sin egen röst på en inspelning. Låter man verkligen sådär? Jag har då ingen insikt om hur jag låter om det är så jag låter. Men jag antar att man gör det, för Sandra lät likadan på inspelningen som i verkligheten. Det gick ändå bra för att inte ha repat den innan, det fanns inte tid att vara kräsen... haha.


Guldstjärnan i bloggen idag tilldelas Robin för att han hjälpte oss att spela in! Och till Rebecka som utlånade sin dator som en räddande ängel, haha!


Och så länge som jag skrivit och tjatat om det kan jag nu äntligen säga...:
vi har nu startat en insamling! :)
Den finns dock allra, allra längst ner här på bloggen så ni får scrolla ner... Jag jobbar på att få upp den högre upp, men det här med teknik och datorer är ju inte riktigt min grej alls faktiskt. Vi får se om det ordnar sig!
Annars, gå in på: http://www.cancerfonden.se/sv/Stod-oss/insamlingar/?collection=6316
(Bilden är tillfällig).


Sms:a in en liten gåva på 50 kr, det motsvarar typ en pizza! (jag jämför alltid med pizza av någon anledning?!)
Eller sätt in en valfri summa via internetbanken! 
Alla gåvor behövs, stora som små! 


"1 av 3 får cancer. Men alla drabbas" - cancerfonden.se


Hjälp oss i vårt arbete mot cancer!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar