söndag 2 december 2012

"och ljuset lyser i mörkret och mörkret har inte övervunnit det"

Favoritmånaden är här och decembervintern likaså, precis som det ska vara. Minusgrader. Mörker. Men ljusen i alla fönster lyser upp och värmer det kallaste hjärta. 

Det är alldeles jättelugnt med Spelar för Livet för tillfället. Lite planerande av släp- och ljudfix och affischuppsättning till helgens spelningar står bara på schemat. På lördag spelar vi först på förmiddagen på Marieberg Galleria och senare på kvällen i Immanuelskyrkan i Örebro. Kom kom och stötta oss i kampen mot cancer!

Det är alltid lite jobbigt att spela på hemmaplan, det blir en helt annan känsla av att man måste leverera då. Alltså, göra det jättejättebra. Men det kommer förmodligen gå jättejättebra, det är förhoppningsvis bara mina ganska så instabila nerver som spökar lite som vanligt :)

I övrigt ringde tidningen Dagen till mig i veckan och frågade lite om projektet. Jättekul!

Tänk om detta blir våra två sista spelningar.. Så sorgligt! Jag ska njuta så mycket jag bara kan :) 

Efter en fin helg med Joybells säger jag och min för tidigt (enligt mina vänner, inte enligt mig!) julpyntade lägenhet godnatt, sov så gott!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar