torsdag 6 december 2012

vinter........kaos

Nog för att jag älskar vintern och snön som lyser upp ett mörkt Örebro. Men jag älskar den inte när man ska köra flera mil i snökaos och jag älskar den definitivt inte när jag måste gå upp ännu tidigare om mornarna för att hinna med att ta bussen tjugo över sex för att vi inte vågar riskera att köra bil.
Jag har praktik i Nora. Därav min bittra introduktion till detta inlägg haha! Men, imorgon är det sista dagen och sista körningen i vinterkaos.

Tyvärr har jag råkat få något virus också förstås, lagom till spelningarna om två dagar! Det känns inte jättestabilt men jag får kurera mig så gott jag kan, äta vitlök, apelsiner, dricka litervis och kissa hela tiden - det brukar funka! Med mitt superförsvar (som jag ibland skryter om lite för mycket..) borde jag vara helt pigg till lördag!

Artikeln i Dagen:
"Tio unga tjejer..." Nja.. Nästan rätt haha.

Guldstjärnan i bloggen går idag till Robin för att han fixar så jag kan kurera mig istället och till Oskar och Louise som hjälpt till att affischera oss lite överallt!

Puss&kram!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar