tisdag 17 april 2012

det går framåt!

Nu är jag tillbaka igen efter lite ledighet! Och en hel del har hänt på den här fronten fast att jag var "ledig".
Vi har fått tre spelningar!!  


Jajemen, kära Småland: vi kommer till er i oktober (spikat datum snart), närmare bestämt Vetlanda och Sävsjö!
Och alla Örebroare med omnejd: boka in 8 december i er kalender och kom och var med i vår kamp mot cancer i Immnuelskyrkan på Ekersgatan!


Vi har även hittat en fin fotograf som vill fota oss till vårt programblad och till vår affisch, så nu ska vi bara bestämma hur vi vill att det ska se ut, sen har vi bilder och då tänker jag starta en insamling på Cancerfonden!
På torsdag nästa vecka kommer vi ses och bl.a. prata om affischutseende, konsertupplägg, låtuppsättningar, reptider och vår vision med hela projektet. 


I övrigt har jag lite småfix för mig, lite bildspelsförslag, lite inskrivning av gruppen hos Bilda osv. och snart ska vi träffa en kille från Bilda för att prata om vad de kan hjälpa oss med. 

Ser ni - det går framåt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar