lördag 28 april 2012

bilda-förespråkare no. 1!

Jag kommer bli en sådan Bilda-förespråkare efter detta så det är inte sant haha! 
Jag och Robin åkte till Bilda i veckan och pratade med en kille därifrån om vad de kan tänkas hjälpa oss med. Vilket peppande möte!
De vill hjälpa oss med jättemycket; bl.a. marknadsföra oss genom sitt reklamblad de skickar ut redan nu och till hösten, trycka upp affischer och programblad åt oss, (och jag som inte hade någon B-plan när tryckeriet inte svarade, här kom den B-planen!), göra layouten på dessa, skicka med oss ljus, ljud och tekniker på våra konserter, hjälpa oss med fakturering, hjälpa oss att få spelningar runtom i Svealand, sponsra ekonomiskt vid eventuellt köp av backdrop och att studion står i förfogande om vi vill spela in det vi gör! Mållös!
 roligt att de kunde hjälpa oss med så mycket - det hade jag ingen aning om!


I övrigt lär vi komma till Skillingaryd och Habo till hösten också!


Efter mötet med Bilda hade vi ett drygt 2 ½ timars långt möte när vi pratade om det mesta. Låtantalet är nu reducerat till 17 låtar och framtiden för min kära Abba-låt ser fortfarande väldigt oviss ut... Alla 17 kommer ju inte komma med i programmet... Spännande!


Inom ca 2 veckor kommer vi ha varit och fotat oss också, så alltså kommer det finnas en insamling hos cancerfonden.se inom ca 2-3 veckor! :)


I övrigt har jag även haft tentavecka denna veckan i första delen av Fysiologi med anatomi, Medicin A. Den kändes stabil... Men det är ju väldigt farligt att säga så!
Och mitt i alltihop har jag haft feber och förkylning, men: dricker man 6 liter vatten under en dag så är febern borta sen - jag är ett levande bevis! Ja, nästan i alla fall...
Ha en skön helg och Valborg! Ciao!

1 kommentar:

  1. Jätte bra att ni kommer till Habo! :) Då blir det nära och bra för mig. I be there! :) Lycka till med allt, roligt att höra att det går så bra!

    SvaraRadera