lördag 9 juni 2012

norrut!

Nu var det ett tag sen ja, jag är lite dålig på att uppdatera. Det här med bloggande är nytt för mig.


Det är egentligen inte så mycket nytt på fronten för nu har vi tagit "sommarlov". Det som är sagt är att vi ska öva låtarna enskilt över sommaren och sedan 3 september kunna dom i sömnen! Ååååh, vad jag längtar till 5 september då vi har vårt första rep. Där här ska bli så himla kul!


Vi har fått spelning i Sävsjö och i Köping också, så alla smålänningar (och övriga också förstås om så vill): kom till Vetlanda eller Sävsjö den 17 eller 18 november! :)


Och vi har fått in 2450 kronor till vår insamling hittils! Stort! :) Sms:a in 50 kronor du också, allt går oavkortat till Cancerfonden!


För övrigt råder packning för fullt, jag ska nämligen iväg på Norrlandsturné med Joybells. Fin semestervecka :) 200 mil i buss blir fint om man har lätt för att bli åksjuk! Eller..... Men, jag har laddat med åksjuketabletter så det här ska nog gå bra!
Nu ska jag sova innan jag ska ta mig ner till stationen med en axelväska, en resväska, en sovsäck och en matkasse. Det blir inte det lättaste!


Godnatt världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar