torsdag 28 juni 2012

det hundrade inlägget

Hundrade? När jag skrev ordet kändes det jättekonstigt, heter det verkligen så? Vad jag menar är i alla fall att vi på vårt diskussionsforum nu har skrivit 100 inlägg! På typ tre månader! Det är ju drygt ett inlägg om dagen + alla undermeddelanden under varje huvudinlägg... Det låter ju inte riktigt klokt... Och det är det inte! Men så är det när jag är i farten, fast det är ju faktiskt inte bara jag som skriver alla inlägg. 100 inlägg och 13 dokument. Haha, jag skrattar åt mig själv alltså. Det behöver ju inte ens vara såhär uppstyrt?! Men men, än har mina gruppkompisar inte tröttnat så jag kör på tills dom säger till haha :)


Det är alldeles superlugnt på fronten. Och kommer vara fram till september då vi börjar repa. Jag fixar med lite bildspel och sånt där eftersom jag ändå har tid. Lite snokande vad gäller spelningar är också på schemat. Över 3000 kronor i vår insamling nu!! :) :) Det betyder mer än ni tror!


För att det är mycket roligare att läsa en blogg som har bilder tänker jag lägga ut lite bilder från den fina Norrlandsresan jag gjorde för två veckor sen med Joybells. Efter drygt 200 mil i buss, 6 konserter på en vecka och alldeles för lite sömn kom jag hem helt utan röst men med ett hjärta fyllt med kärlek; vad vore jag utan Joybells!


min älskade systerson i Storuman

Johanna och Ellen vid Höga kusten-bron

Vindelälven - Sveriges största oreglerade älv

Jag och sis vid Vindelälven


Storberget - man fick välja en farlig eller lätt väg... Jag valde den farliga och trotsade min höjdskräck, jag skakade hela vägen upp men tog mig upp och hur stolt var inte jag då!
 Glad sommar dårå! :)



1 kommentar: