måndag 10 september 2012

glädje

Vi är igång! 
Efter åtta månaders planering och framförhållning har vi nu äntligen börjat repa till våra konserter! I torsdags repade vi fyra låtar på musikhögskolan, vad sa du, undrar du vilka? Det får man inte veta... :) Men det kommer bli bra, det kan jag säga!
Jag tänkte hela tiden innan repet att jag måste komma ihåg att ta kort så att jag har något att visa er, men självklart glömde jag det. Måste bli bättre på att fotografera vardagen överhuvudtaget! Men nästa gång vi repar är imorgon så jag lovar att jag ska ta åtminstone nåt kort så bloggen blir lite roligare.. :)

Det här med mailandet till sponsorer var som jag befarade, ganska svårt tyvärr. Men jag har förstått att jag går helt fel tillväga, det är telefon som gäller! Så nu är det bara att övervinna min prata-i-telefon-fobi och sätta sig vid telefonen och ringa! Som tur var får jag lite hjälp med det :) Hoppas på bättre resultat då.

Vi blev tillfrågade om vi ville komma och spela på en av Örebros shoppinggallerior i oktober, jätteroligt! Hoppas bara att vi lyckas få till det, då blir det lite akustiskt och avskalat och inte hela konceptet, men det är bra PR för oss, eller vad heter det? "Reklam".

Nu har vi börjat på riktigt... Vi har börjat Spela för Livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar