måndag 22 juli 2013

nu tackar jag för mig och vi för oss

Spelar för Livet har varit avslutat ett bra tag, men det här sista avslutningsinlägget har dragit ut på tiden något alldeles. 
Nu är det i alla fall över, Spelar för Livet har spelat för sista gången, insamlingarna är inskickade och avslutade och det är med blandade känslor som projektet nu avslutas helt och hållet.

Det har tagit mycket tid att hålla igång Spelar för Livet, mycket frustration, mycket glädje, mycket tacksamhet, mycket sorg - som sagt blandade känslor. Nu är det i alla fall över och jag kan tacksamt luta mig tillbaka och tänka tillbaka på den här tiden och allt som den givit mig. Jag har lärt mig mycket.
Jag hoppas att den har gett lika mycket till alla er som gjort Spelar för Livet möjligt: Björn, Oskar, Oscar, Robin, Erik, Sandra, Louise, Samuel, Amanda, Erica.

Jag vill ge alla er som uppmuntrat och stöttat vare sig det är genom värmande ord, gåvor till insamlingen, lyssnat till eller ställt upp i samband med konserter, 
ett så otroligt stort TACK. För varje liten gest och varje litet ord.

Jag är så otroligt glad att jag fick den här chansen och möjligheten att få göra det här, jag är så tacksam till er som varit med och drivit detta att ni ville vara med. Det har betytt mer än ni anar! TACK.



Till morbror Toy. Mormor och morfar, farmor och farfar. Till Eva-Marie och till dig.
- det var för er.





Hur kunde jag inte göra något.

                                                                                                                         /Alma


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar