onsdag 1 augusti 2012

saknade vänner

                                    "Hur blev mina skor så tunga? 
                        Så många stjärnor som har fallit alldeles för unga.
                      Så många frågor utan svar. Men vi glömmer aldrig er.
                           Ni kommer alltid leva kvar i varje steg vi tar.
                             Den här går ut till våra saknade vänner"
                                                            


                         "Allt vad vi på jorden äge, det är blott förgänglighet.
                 Som en ström vår tid förrinner, som en dröm vårt liv försvinner,
                         men på denna vansklighet följer själens evighet"

Härlig genreblandning... Min vän Edvin blev en gång nästintill irriterad på mig för att han inte förstod sig på min musiksmak, haha!


1 augusti och en månad och 3 dagar kvar till vårt första rep. Nu blir det att plugga texter och stämmor för fullt! I september kommer bloggen igång på riktigt igen, det lovar jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar